Saturday 12 July 2014

sahabat :)

assalamualaikum .
another post from me yeah yeah .
em ya yaa . im too tired for all this gais .
haha tetiba --"

k . dont know why tetiba nak update pasal sahabat . 
iye . semua orang mempunyai sahabat 
same like me lah kan wkwkwkw
but , sometimes i feel like im alone :(
see ?
em em kadang kadang masalah aku .
dak sebelah class aku jaa tahu sebab aku rasa aku dengan SAHABAT aku dah tak rapat -,-
hahahaha see im the worst friend
huh ?
mereka takpernah story mory problem mereka kat aku . 
so aku taknak lah geh geh story mory problem aku kat mereka . hahahaha 

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii


 




pernah one day . em em tyme tu kat kantin ah kut . kami bertiga semeja ah makan tengahari . em memasing senyap jaa taktegur pun . tapi bila classmate mereka tiba dengan automatik happening woi happening . 
then . aku ?
disisihkan . k aku tunggul -,-

woii . aku happy doh dengan semua tu . terima kasih !
lol 









No comments:

Post a Comment