Friday 11 July 2014

tough ?

hiii :)
em em tetiba malam ni terfikir nak post " something "

em semua cakap 
" kau ni acah acah sado "
" jet jet sado ah kau mine "

then ? kau nak suruh aku jujur dengan feeling aku ?
dengan perasaan lemah aku ?
perasaan sakit hati ?
perasaan kecewa ?
centu ?

tahu tak !
tough tu " KUAT " 
tahu takkkkk .
aku nak jadi kuat .
aku nak jadi tabah .
yang dapat tempuh ujian hidup dengan sabar .
redha dengan takdir .
aku taknak jadi lemah sepanjang hidup 
yang asyik nangis nangis dan nangis .

em em ya yaa .
bukan namanya hidup kalau takda dugaan . kan ?
so biasa lah tu 
aku kena percaya .
kena jugaaaa .
ujian yang datang dari Allah tu , semuanya dugaan . 
aku kena redha :')

sudahlah . lupakan semua itu mine .
now . focus on your study .
aku kena ingat janji aku kepada parents aku .
aku nak masuk f3 . em berapa bulan je lagi .
haihhh payah -,-

yeahhh 
forgive me dad . mum . sister . family .
forgive all my fault baeee :*



" dear syamine . kau sebenarnya kuat . kau taklemah mana pun . cepat ke lambat ke pasti kau dapat kekuatan , kebahagiaan dari Allah . percayalah . ONEDAY :) bila kau dah berjaya , pasti kau gembira . kau senang hati kan ? so kau kena ingat . jaga hubungan dengan Allah , bila dah jaga hubungan dengan Allah , dengan sendirinya Allah jaga hubungan kau dengan manusia . senangkan ? and one more . bila Allah dalam hati kau , mesti kau rasa kau ada segala galanya :) "

No comments:

Post a Comment